sâmbătă, 1 septembrie 2012

Regasire


  
  Nu am vrut sa mai scriu. Credeam ca nu mai am nimic de spus, dar au fost niste momente cand pur si simplu nu imi gaseam cuvintele.

  In jur miroase a toamna. Ma cuprinde o melancolie placuta care parca imi amorteste tot trupul. Si multe amintiri imi invadeaza mintea. Amintiri bonlave, si pe care le credeam ingropate de mult timp.

   Imi amintesc.. era tot toamna, dar anul nu era acelasi. Plangeam in camera mea si imi stergeam disperata lacrimile. Priveam rochita albastra pe care urma sa o port, care in magazin imi parea superba, dar acum parea doar o simpla bucata de carpa. Mama urma sa se casatoreasca cu barbatul de care credeam ca sunt indragostita. Degeaba am incercat sa o conving ca nu au nici macar un an de cat timp sunt impreuna, ca nu se potrivesc, etc.. Nu m-a ascultat. Si sufeream cumplit..
    A pasit in camera mea si am stiut ca este el. M-a mintit ca se casatoreste cu ea ca sa fie mai aproape de mine, si am stiut ca este doar o minciuna. Dar m-am incapatanat sa il cred.. M-a sarutat si mi-a promis ca totul o sa fie bine. M-a dezbracat de pijamale si m-a ajutat sa ma imbrac cu rochita albastra. Mi-a spus cat sunt de frumoasa. Si a plecat..
     Nunta a fost plictisitoare. Imi priveam propria mama cu invidie, imi doream mai mult ca orice sa fiu in locul ei. In clipa cand au spus "Da" am simtit ca ceva in mine moare.. M-am dus in camera mea si am plans din nou. El a venit, m-a sarutat si a incercat sa ma linisteasca. Poate nu o sa va vina sa credeti, dar atunci m-am daruit lui pentru prima data.
     Apoi a plecat.. Tarziu, in noapte, i-am auzit gemetele mamei. Si atunci am inteles ca m-a mintit. Si cat a mintit. Si am jurat sa ma razbun..

27 de comentarii:

  1. cam tristuţ...
    Şi cum ai vrea să te răzbuni?
    şi mă bucur că scrii iar

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acum povestesc din trecut..:D o sa vezi cand ajung in prezent

      Ștergere
  2. Trebuie sa ti faci cumva o colectie de poze.In functie de postul din ziua respectiva, sa alegi o poza care se potriveste. Sau in functie de starea ta .. Ar avea si mai mare impact !

    Bu.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu cred ca razbunarea e calea, dar la ce te-ai gandit?

    RăspundețiȘtergere
  4. tot mai interesant si mai interesant..astept cu nerabdare postarea urmatoare

    RăspundețiȘtergere
  5. Vrei sa zici ca asa ceva ti s-a intamplat sau este doar o poveste pe care o faci tu ?.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu este o poveste.. acum povestesc din trecut, dar cand voi ajunge in "prezent" sper sa intelegeti

      Ștergere
  6. Trist...
    Astept cu nerabdare urmatoarea postarea. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Cred ca pe toti ne-ai facut curiosi in legatura cu razbunarea ta.

    RăspundețiȘtergere
  8. Razbunare , dulce razbunare. Uneori te elibereaza, alteori... nu te ajuta cu nimic.

    RăspundețiȘtergere
  9. scuza,ma poate gresesc dar cred ca aici minti....cu povestile astea:d mie mi se pare mai mult ca suna a inspiratie din filme.....tu deja esti in lumea ta vrei sa slabesti dai in anorexie si nu stiu.....mi se pare cam exagerat.....si oricum hello!!!!wake up.e mama ta!cum dumnezeu sa te indragostesti de viitorul tata?pai cu atatia baieti tineri pe lumea asta tu pui ochii pe un mosneag?adica nu te simti dezgustatoare?intai faci sex cu el si apoi iti auzi mama tipand de placere?(bn asta daca e adevarat ce relatezi tu;eu cred ca e o minciuna mare).....stai ca vad eu mai bine postarile tale ca apoi ma lamuresc eu.acum ce,i drept am citit asa in mare.oricum te sustin ca vrei sa slabesti(sunt tipa cu dieta raw vegan)dar deja mi se pare ca depasesti limita.sau o fi adevarat ce zici tu mai sus???cine stie.ne mai auzim!ciau.

    RăspundețiȘtergere
  10. nu stiu ce sa mai zic , povesti triste sunt peste tot dar oameni mai ganditi si pozitivi altfel o sa pareti complexati si societatea o sa va renege si eu nu cred ca vreti asta.Nu e numai tristete si drama si calamitate in lumea asta ,mai sunt si lucruri pozitive , stralucitoare si euforice , lucruri simple ce te fac fericit .

    RăspundețiȘtergere
  11. :)) mie mi se pare putin si amuzant cat e de javra omu asta , adica sotul mamei tale si in acelasi timp iubitul tau , si in caz ca e adevarata poveste nu ai de gand sa ii spui mamei tale despre el si tine ? macar o faci sa realizeze ca ala e tampit si nemernic si o sa fie un divort tu o sa te linistesti si o sa cauti iubire pace si ce mai cauti tu in alta persoana , parerea mea , zic.

    RăspundețiȘtergere
  12. Bai frate, alt blog gen "curvette"??? Nu cumva sunteti una si aceeasi persoana? Talent la scris, nu contest, dar macar scrie undeva ca totul e o "fabulatie", nu mai minti lumea.. Vrei prea mult sa fii compatimita si invidiata in acelasi timp. Sunt contradictii aici, de care, se pare ca uiti chiar tu, autorul/autoarea. O data zici ca ai fost slaba de mica, alta data ca e cand te stii ai fost grasa. Pai hotaraste-te odata!

    RăspundețiȘtergere

Tresarire..