miercuri, 12 septembrie 2012

Imi pare rau, sincer!


   Imi pare rau ca nu am reusit sa scriu mai des, desi chiar am simtit nevoia.
   M-am simtit foarte rau zilelea astea. Am slabit in 3 zile 3,5 kg. A fost o zi cand am baut doar apa, alta in care am baut doar ceai si alta in care am mancat o salata, pentru ca draguta mea colega de camera incepuse sa intre la banuieli.
   
    Promit sa raspund de azi inainte la toate comentariile pe care le primesc. Nu prea pare, dar faptul ca ma cititi ma face sa ma simt mult mai bine.

    Multumesc!

58 de comentarii:

  1. of,e prima data cand intru pe blogul tau...si m-a socat postarea ta..tu chiar faci asta?

    RăspundețiȘtergere
  2. nu stiu daca ai citit comenatariul in care iti ziceam ca am avut 77 de kg. ca SLABISEM pan la 69 si ultima oara cand am inceput aveam 71 si am slabit acum pana la 65.
    Si sunt pofticioasa si nu prea pot sa stau cand vad ciocolata:d. Si am mancat in dieta mea ciocolata si o gramada de dulciuri dar MODERAT. si slabeam greu da mcamar stiu o treaba nu ma mai ingras!
    Aveam tendinta, de lenesa ce eram lipsita de pata de ambitie cum esti tu acum, sa ma infometez...si reuseam vreo 4 zile cu un mar pe zi si slabeam 3 kg da nu mai puteam sta si ma ingrasam la loc:-j nu mai zic de ameteli.

    NU functioneaza eu nu et judec eu iti spun cum am facut eu si nu imi iesea niciodata cu infometarea. Am slabit 1 kg in 2 zile nu am mancat nu am putut am avut o patanie si am plans intruna si nu am putut efectv. Partea buna era ca slabisem un kg da nu ma tine depresia pe mine prea mult astfel incat sa refuz eu bunatatile lu sormea de mancaruri.(chiar acuma a facut carne de porc la cuptor cu condimente, nu sti ce bunatate.sigur ca am mancat ce naiba:-L. 2 feliute)
    Acum ce o sa fac sa ma dau cu capu de pereti ca m-am abatut??? Nu nu. Alerg 40 d min 44 depinde cate ture fac, apoi fac cu juma de ora mai mult sport adica mai afc si bicicleta. fac o ora de ex:-?? si gata nici nu se pune pe cantar ca am mancat azi porc:d daca vrei pot sa te ajut cu dieta cu care am slabit eu. o prietena de a ema a slabit 7 kg intro luna tot cu dieta asta dar a tinuto strict da eu nu prea pot strict. alta prietena de a mea a ineput dieta asta a slabit 2 kg intro saptamana fara sport doar exercitii fizice

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu simt ca ma ajuta infometarea, parca nu pot gasi o cale de mijloc. Adica ori ma infometez, ori ma indop.

      Ștergere
    2. desi nu crezi eu te inteleg pentru ca mi se intampla sa nu mananc cateva zile apoi ma indopam. si nu putine erau datile in care chiar ma uram pt ca nu sunt slaba nu ma acceptam si muuulte. dar cu infometarea nu o poti tine la nesfarsit o sa slabesti da daca nu mananci o saptamana 10 kg si apoi o sa te ingrasi dublu...
      dar asta e problema trebuie sa gasesti echilibrul. trebuie doar sa sti CE mananci, CAT mananci si CAND mananci! poti gasi calea de mijloc dar ti se pare mai simplu si rapid infometarea.

      Ștergere
  3. iarta-ma pt comentariul kilometric dar iti pot demonstra ca se poate si altfel!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nui nimic, imi plac comentariile .. lungi :D

      Ștergere
    2. atunci ma bucur>:D<
      de ce nu incerci cumva sa imbini infometarea cu mancarea adica
      dimineata mananca 2 biscuiti cu calorii putine si un pahar de lapte, sau o cafea ceva apoi la pranz ceva usor gen copanel de pui, peste, piept de pui 100-150 de grame si renunti la masa de seara nu ar fi mai bine?!
      erau odata niste surori anorexicce pe net vazusem aici http://www.realitatea.net/povestea-tragica-a-gemenelor-anorexice-care-au-murit-intr-un-incendiu-vroiau-sa-cantareasca-24-kg_997159.html mancau o punga de chipsuri amandoua intr-o saptamana. doooaaamnie io o termim in 10 min singura daca mai sunt si cu amicii nu dureaza nici 3 min:)))

      Ștergere
  4. Am sa ma abtin din a-ti spune "poti mai mult", desi poti, "mananca", desi ar trebui si "infometarea nu este solutia", desi nu este. Am avut o prietena care era anorexica si n-am reusit s-o ajut. Nu voi incerca sa te ajut cu chestia asta pentru ca ma depaseste si o recunosc.
    In schimb, am sa continui sa citesc ce scrii, chiar daca poate nu voi comenta mereu. Stiu cum e sa stii ca te asculta cineva, chiar daca nu iti da sfaturi.
    Ai grija de tine! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am grija, si te mai astept in "casuta" mea :D

      Ștergere
    2. si eu la fel sunt pentru prima data pe blogul tau si imi place foarte mult:D ai avut dreptate cu"toate o fac,dar putine recunosc " .ash vrea cand intrii sa mai vorbim, sa.mi dai si mie niste sfaturi.:*

      Ștergere
  5. Nu stiu ce sa zic. Doar ca.. te inteleg. Adica, stiu cum e sa nu mananci si stiu sentimentul pe care il ai dupa ce nu mananci o vreme. Eu, cel putin, ma simt bine in primele 2 zile, dupa care am ameteli destul de nasoale si e greu si sa respir. E greu sa fac orice miscare, e greu sa exist. Dar chiar si atunci, cand ma simt atat de rau din punct de vedere fizic, stau departe de mancare in speranta ca, incet-incet, voi disparea de tot.
    Ar fi interesant sa scrii si tu despre asta, despre cum te simti cand nu mananci, cum te simti dupa ce mananci.. Si cum te simti cand vezi ca pierzi sau iei in greutate. Sunt multe persoane "ca noi" si probabil ca fiecare ne simtim diferit.
    Astept sa te mai citesc :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sunt de acord cu tine Chanelle sa scrie despre toate sentimentele astea pentru ca si alte fete le-au trait...

      Ștergere
    2. Voi incerca sa scriu, dar nu sunt o scriitoare prea buna. Ma pricep doar la descrieri.. uf

      Ștergere
    3. ba nu e asa te pricepi! nu te mai subestima!

      Ștergere
  6. tipa anorexica-eu am acelasi sentiment cand vine vorba de dieta, sau nu mananc deloc, sau ma indop..si'i aiurea, chiar de tot, dar imi stiu organismul, slabesc doar din infometari, vreau sa fiu slaba, insa nu anorexica in intreg sens al cuvantului! mi'ar face o mare placere sa aflu ce se mai intimpla cu tine, ai slabit, nu, daca "da", atunci ce metode ai aplicat?

    RăspundețiȘtergere
  7. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  8. Bunaaaa... sunt Dani.. am18 anii j am o foarte maree prob ku kg.Nu styu csf sa slabesk.... sunt dependenta de tot ce imseamna dulce si sukurii:(( am in jur de69..70kg si ma simt hidoasaa la 1.65-66...Crede.ma k snt de akord cu tn! pt k eu doar prin infometare slabesk 1kg p zii... nu ma pot abtinee .. eu mankare nu prea manank dar dulkurii.. nu pot rezista... pna de sarbatori la fel m.am infometat j avam la fel tot atta kgg ka sy aqm j am baut doar apa si ceay veerde j de la 69-70 de kg ajnsesm in 5 zile la64.. iar apoi nu am my kontinuat...si snt foarte suparataa ajuta.ma:((

    RăspundețiȘtergere
  9. Bunaaaa... sunt Dani.. am18 anii j am o foarte maree prob ku kg.Nu styu csf sa slabesk.... sunt dependenta de tot ce imseamna dulce si sukurii:(( am in jur de69..70kg si ma simt hidoasaa la 1.65-66...Crede.ma k snt de akord cu tn! pt k eu doar prin infometare slabesk 1kg p zii... nu ma pot abtinee .. eu mankare nu prea manank dar dulkurii.. nu pot rezista... pna de sarbatori la fel m.am infometat j avam la fel tot atta kgg ka sy aqm j am baut doar apa si ceay veerde j de la 69-70 de kg ajnsesm in 5 zile la64.. iar apoi nu am my kontinuat...si snt foarte suparataa ajuta.ma:((

    RăspundețiȘtergere
  10. Bunaaaa... sunt Dani.. am18 anii j am o foarte maree prob ku kg.Nu styu csf sa slabesk.... sunt dependenta de tot ce imseamna dulce si sukurii:(( am in jur de69..70kg si ma simt hidoasaa la 1.65-66...Crede.ma k snt de akord cu tn! pt k eu doar prin infometare slabesk 1kg p zii... nu ma pot abtinee .. eu mankare nu prea manank dar dulkurii.. nu pot rezista... pna de sarbatori la fel m.am infometat j avam la fel tot atta kgg ka sy aqm j am baut doar apa si ceay veerde j de la 69-70 de kg ajnsesm in 5 zile la64.. iar apoi nu am my kontinuat...si snt foarte suparataa ajuta.ma:((

    RăspundețiȘtergere
  11. Bunaaaa... sunt Dani.. am18 anii j am o foarte maree prob ku kg.Nu styu csf sa slabesk.... sunt dependenta de tot ce imseamna dulce si sukurii:(( am in jur de69..70kg si ma simt hidoasaa la 1.65-66...Crede.ma k snt de akord cu tn! pt k eu doar prin infometare slabesk 1kg p zii... nu ma pot abtinee .. eu mankare nu prea manank dar dulkurii.. nu pot rezista... pna de sarbatori la fel m.am infometat j avam la fel tot atta kgg ka sy aqm j am baut doar apa si ceay veerde j de la 69-70 de kg ajnsesm in 5 zile la64.. iar apoi nu am my kontinuat...si snt foarte suparataa ajuta.ma:((

    RăspundețiȘtergere
  12. Bunaaaa... sunt Dani.. am18 anii j am o foarte maree prob ku kg.Nu styu csf sa slabesk.... sunt dependenta de tot ce imseamna dulce si sukurii:(( am in jur de69..70kg si ma simt hidoasaa la 1.65-66...Crede.ma k snt de akord cu tn! pt k eu doar prin infometare slabesk 1kg p zii... nu ma pot abtinee .. eu mankare nu prea manank dar dulkurii.. nu pot rezista... pna de sarbatori la fel m.am infometat j avam la fel tot atta kgg ka sy aqm j am baut doar apa si ceay veerde j de la 69-70 de kg ajnsesm in 5 zile la64.. iar apoi nu am my kontinuat...si snt foarte suparataa ajuta.ma:((

    RăspundețiȘtergere
  13. Bunaaaa... sunt Dani.. am18 anii j am o foarte maree prob ku kg.Nu styu csf sa slabesk.... sunt dependenta de tot ce imseamna dulce si sukurii:(( am in jur de69..70kg si ma simt hidoasaa la 1.65-66...Crede.ma k snt de akord cu tn! pt k eu doar prin infometare slabesk 1kg p zii... nu ma pot abtinee .. eu mankare nu prea manank dar dulkurii.. nu pot rezista... pna de sarbatori la fel m.am infometat j avam la fel tot atta kgg ka sy aqm j am baut doar apa si ceay veerde j de la 69-70 de kg ajnsesm in 5 zile la64.. iar apoi nu am my kontinuat...si snt foarte suparataa ajuta.ma:((

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dani, ma numesc Roxana, si uite sant intr'o situatie similara cu a ta, eu nu pot trai fara dulce, ciocolatele pentru mine sunt viata, multa energie si fericire, am un plus din punctul dat de vedere, nu ma ingras de la ele, insa daca le exclud, slabesc..am 1.67-1.68m, nu stiu sigur, insa de kg, am in jur de 65, ma uit in oglinga si imi urasc trupul! dorinta mi'e mare, as face orice doar ca sa fiu skinny, very skinny, sunt obsedata de evidentierea oaselor, si acum mi'am scris intr'un jurnal, ca pana in luna mai, TREBUIE si VREAU sa fiu extrem de slaba, unica metoda e de a ma infometa, vreau sa incerc metoda, doar cu apa si ceai verde fara zahar, vad cat rezist, cand o sa simt ca nu mai pot, voi manca doar un castravete, sau o rosie..deci de maine 18.01.2013, incep strictetea la regim, sper sa tinem legatura, si sa iti impartasesc senzatiile..te pup!

      Ștergere
  14. Iti multumesc Roxana k mi.ai rasp j k ma intelegi.. Dar infometare este clar o boala.. eu nu vr sa ajung anorexika.. si niki tuu... eu de azi29.01.2013. inkep un regim o dieta km vrety voi bazata pe salata verde... varza.. apa si keai verdee. chyar vr sa styu dak ai slabyt q ceaiul verde snt kurioasa pt k eu slabesk si as vr sa styu dak si tu. Esty inalta ... my inalta ka mn nu esty atata de grasaaa kati anii aii. asteptt rasp.. te pup si ai grija de tn nu fa o prostie

    RăspundețiȘtergere
  15. sunt revenita Dany! Scumpa Dany nici eu nu vreau sa fiu anorexica, insa vreau sa am 48-49 kg, ma simt bine in atatea kg, si acuma sincera sa fiu, din ianuarie nu am mai tinut regimul drastic, caci ma rog, stii cum e luna ianuarie, plina de sarbatori, si de rude care iti vin mai des prin ospetie, iara unde sunt oaspeti sant si bucate! xD si gustoase si multe XD...iar acum 1 saptamana a revenit si mama mea din strainatate, iar ea ne alinta cu deliciuri..in fine, a fost ce a fost, apropo, am tinut 1 saptamana doar fructe, legume si eram slaba moarta, nu stiu de ce am intrerupt regimul, ma simteam bine...azi e luni si am mancat xD iar nu ma tin de regim, cauza de fapt e ca nu am in frigider mai nimic din fructe si legume, am mancat ce era, ceea ce nu e bun pentru organismul meu HAHAHAmaine insa e o noua zi, iar daca zic, de data asta sper sa'l fac pana imi reuseste..Am in plan ca pana in luna mai sa ajung la 49 kg, TREBUIE, de maine daca vrei sa ne impartasim rezultatele putem face schimb de site-uri de socializare, sau de skype p.s. nu mai beau ceaiuri, sucuri, etc, beau doar apa plata, foarte multa
    te-am pupat astept raspuns! cu drag Roxane'

    RăspundețiȘtergere
  16. Am să încep şi eu să scriu despre dorinţa mea de a nu mânca pe blogul meu..şi chiar am să încerc "dieta" despre care vorbeşti în această postare.

    RăspundețiȘtergere
  17. Bunaaa Roxyy draga meaa!!! Off....eu snt la dita de 3 saptamanii maine se fak 3sapatamani de knd m.am apukat. Ce sa.ty uite eu am suk j dulkiuri in ksa j nu ma my ating de ele.. My a trecut... Am slabit mltt de tot am 58 de kg de la 70 sty doar tyam povestyt... Ma simt mlt mlt my akm. Nu trb sa renunti!!!!!!! Uite care este meniul meuu zilnik:07.30Dimineata la sc un mar/para. O stikla ku apa plata si dp my imi kumpar alta depinde.13.30 ajung akasa si mank o salaata verde ku ridichi keapa verde varza oua fierte masline morkov ras. Intre mese un mar para... Morcov castravete aleget din astea. Sii multa multa apa eu beau aproape 5kg p zii un bidon dalaa...iar dp ora 6 nmy mnk nimik dar dak mie foame rau un pahar de apa2 imi este sufikient. Sper sa te tiii. Te pup dulkeee

    RăspundețiȘtergere
  18. My potii manka peste p gratar kartofii koptii eu asa mannk knd mie pofta de altceva

    RăspundețiȘtergere
  19. Dany scumpa, multumesc mult de acest mesaj, si uite ca esti bravooo! eu ma tin, doar ca nu prea iau in serios, si plus, ma simt aiurea daca mananc,iar cand nu o fac mi'e foarte bine, si cel mai rau e ca cand stau acasa, vreau sa mannac continuu, iar cand is la scoala nu mananc deloc, chiar deloc, si nu mi'e foame, acuma am vacanta, mananc doar daca ma simt deja prost, in rest beau si eu multa apaa, am regim caloric, in care mi'e extrem de bine, m'am abatut putin de la el, sau chiar poate mai mult..recuperez, ma bucur ca pot slabi repede, tinind un regim drastic, sau mai putin! te pup si chiar sunt fericita pentru rezultatele tale! sper sa te bucur si eu in timpul apropiat cu idealul personal de greutate, de 48-49 kg! Roxyyy :*

    RăspundețiȘtergere
  20. Dany, uite am tinut aproape 3 saptamani cu leg si fructe, panificatia exclusa, lactate am mancat mai multe, dulciuri 2 zile am mancat, si am simtit ca am slabit, acum nu am cantar si mi-e complicat sa imi iau sub control greutatea, dar azi in jurul ore 20 am zis, ca e destul cu grasimea, si cu badjocora din partea tuturor, colegii, nu pot sa'ti redau cat haz fac pe seama mea, cu toate ca invat cel mai bine din clasa...mi-e foarte complicat, plang zilnic, si m-am izolat, mama se sperie de starile mele, ea a avut cel mai mult in timpul sarcinii cu fratele meu 65-68 iar acum are in jur de 52 kg e doar os, ea e grea in oase si de aceea cantareste atata, eu am ajuns sa fiu mai grasa si mai inalta decat ea, si chestia data tot ma streseaza...plus in 2 luni vine un amic de al meu din Spania, si vreau sa-i fiu pe plac, sa nu am TONELE acesta, ma simt ca o balena, ma simt atat de imensa incat mi-e frica sa merg pe drum, iar cand o fac, o fac prin locuri mai putin populate, am aceasta ambitie de a slabi, dar parca nu, mi-e usor dar in acelasi timp complicat, si inca vreau in 3 saptamani sa dau macar 10 kg, caci o sa ma revad cu cel mai bun prieten, care a fost plecat in Coreea timp de 2 ani, cand s-a dus eu eram ca o Barbie, foarte slaba, inalta- de fapt cum si sant cu 1,68-1,70 m, de skinny insa sunt in dilema mareee, eu astept incurajarea ta, si mai stii la minee in clasa toate colegele slabesc pana si cea care era cea mai grasa a slabit enorm, eu insa am impresia ca ma ingras((((((((((( incepand de maine iti scriu zilnic ce am mancat, sa vezi...te pup, si ma bucur enorm ca exista cineva care ma intelege :* cu drag roxyyy, astept raspunsul tau!

    RăspundețiȘtergere
  21. Bunaaa va pup pe amandoua:*:* roxy meuu tine.te in kontinuare de regim si nu ma dezamagi ne ambitionam una pe alta te rog! Foarte bine kontinua asa bea apa multa multa.. si nu uita de fruktee knd iti este foarte foarte foame mank un morkov un mar. Dar doar atat so bea un pahar de apa si ai sa vezi keee des te veii duke la baye;);) eu ies din ora si ma duk la toaleta de 5 6 orii:)). Scrieemi mereu km dekurgee dietaa astaa a ta sper sa nu trisezii!!! Te pup dulkeee

    RăspundețiȘtergere
  22. Nmy mankatiii intre meseee siii lasaaa stomakul goll intodeauna beaa apa mereuu nmy manka nikk si nu manka des si putinn k este o prostyee askulta.ma

    RăspundețiȘtergere
  23. Bunaa Oxana! Imi ker mii de scuze k nu ti.am rasp prima tie. Intre mine si Roxy s.a legat my mlt dkt o prietenie ne ambitionam una pe alta. In primul rand iti multumesk mlt pt aprekierile tale si vreau sa iti sp mai intai k nu konteaza felul in kare araty ci felul in kare te simti. Eu q roxana ne.am apukt kam amn2 in akelasty tmp de dieta si ne scriam aiki tot keea ce mankm . Nu fii suparata! Q putina ambitie vei putea da jos toate surplusurile ai inkrederr in tine si manka multa salata verde in primul rand bea foarta multa apa asta te va ajuta foarte mult bea kt de multa poti u. Si mank meere verzi. Ceea ce vr sa iti sp eu este sa nu manki intre mese pt k nu rezolvii nimi bea apa. Manki odata bine si atat dp ora 6 nmy mank absolut nimik bea apa. Va pup dulke pe amn2 sii fiti puternike nu ma face sa renunt si eu...

    RăspundețiȘtergere
  24. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  25. Mierkuri akm se va face o luna si o sapt de knd sunt la regim snt foarte ferikita e prima data knd tin att de multtt

    RăspundețiȘtergere
  26. aww dany ce bravo esti! sunt fericita pentru tine! azi am intrat in a 3-a saptamana de cand maninc doar fructe si legume pregatite in forma proaspata sau fierte, si deci mai mananc si paine, de azi s'a incalzit si ies la 30 min de alergat dimineata, azi am facut sport in casa caci era racoare si plus mai sunt bolnava, medicii mi'au depistat cateva boli, dar nu la stomac, sau altceva din categoria data, deci pot tine diete sunt sanatoasa, am probleme cu gatul si acesta la randul sau a dat complicatii la creier...
    si mi-e atat de bine cand vb cu tine, caci, nimeni nu ma intelege, si plus vreau sa'ti zik ca am impresia ca nu slabesc O_O lucrul dat ma da intr'o stare de extaz...te pup si astept cu nerabdare noul tau mesaj :* :* :*

    RăspundețiȘtergere
  27. copiiiiii unde dracului se duce cultura ? mama ei de treaba ,! e ok sa prescurtezi cuvintele ca na..sunt acceptate de dom dar la dracu sa inlocuiesti c cu K si sa scrii niste aberatii de prescurtari e groaznic , daca nu am fost destul de clara si subtila o sa fiu si directa si dura , ma refeream la tine dany si mai cumva ....nu e ok.

    RăspundețiȘtergere
  28. si nu , nu e o prostie sa mananci des si putin acum depinde si ceea ce mananci des si putin mai dany draga .:)

    RăspundețiȘtergere
  29. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  30. poti sa-mi dai ID-ul tau? Am o multime de intrebari pentru tine. Sper sa devenim prietene apropiate :*

    RăspundețiȘtergere
  31. Esti nebuna dar si proasta fato!MATURIZEAZA TE IN PULA MEA DE CRETINA!!!

    RăspundețiȘtergere
  32. Buna. Am si eu un fel de problema si seamana cu a ta, doar ca eu nu sunt anorexica. in niembrie 2013, aveam 156 cm si 61 kg am inceput o cura de slabire si slabeam dar greu asa ca am ince put sa ma infometez. Saptamana trecuta aveam 47 kg, dar doua zile am mancat ca proasta pt canu ma pot oprii daca incep sa mananc si mam ingrasat 2 kg. acum mam apucat din nou sa ma infometez, de astazi si pana sambata-duminica trebuie sa slabesc 2 kg (voi bea doar apa plata si poate o data la 2 zile o banana). dupa ce slabesc astea 2 kg, saptamana viitoare voi merge la nutritionist pt ca imi doresc sa slabesc astfel incat dupa ce slabesc, sa nu ma mai ingras cand mananc. Oricum sa stii ca te inteleg si sincer, eu te apreciez pentru ca stiu cum e si eu mias dori ca pana la sfarsitul lu martie sa ajung la 44kg, sper ca voi reusi. Sper sa imi citesti comentariul :)

    RăspundețiȘtergere
  33. Esti prea micuta pentru asa ceva..ai nevoie sa cresti si sa traiesti sanatoasa.a.ia si mananca fetita. Viata e mult mai dura cand cresti. Bucura-te de ea la varsta asta cat inca mai ai inocenta! Anorexia nu aduce fericire desi din pacate multi oameni cred asta.. Eu zic ca cel mai bine e sa te apuci de vreo cura dupa 20 de ani pentru ca baia atunci incepi sa iti dai seama ce te face fericita si ce nu. Cat esti in crestere te ingrasi mai greu...eu zic sa renunti si sa vorbesti cu parintii tai,daca ai posibilitatea despre asta. ..ai grija! :-)

    RăspundețiȘtergere
  34. Buna. ti-am mai scris un comentariu inainte dar pur si simplu ma simt mai bn cand scriu aici. dupa cum am spus ma cheama anda si am 14 ani.in mijlocul lunii noiembrie 2013 aveam 1.56m (156cm) si 61 kg. pana prin 15decembrie 2013 am mancat sanatos si doar de doua ori pe zi,dimineata i seara; si am facut cam 50-80 abdomene pe zi, 50 genoflexiuni si diverse exercitii fizice si am slabit 6 kg. insa, imi doream mai mult asa ca am inceput sa ma infometez si in urmatoarele 35 de zile, adica pana in aproximativ 15-20 ianuarie 2014 am ajuns la 47 de kg. apoi timp de o luna, am optat pentru o alimentatie sanatoasa, adica mancam cereale nestle fitness, lapte semidegresat,peste, crochete de peste, iaurt activia cu maxim 2,5% grasime, mere si batoane proteice si mancam de trei ori pe zi + gustari intre mese. odata la 2 zile mancam dulciuri si maxim de 2 ori pe saptamana paine si alt fel de mancare + ca faceam si cateva exercitii fizice dar nu multe si nu m-am ingrasat absolut deloc. acum, in data de 27 februarie 2014 mam decis ca de maine sa ma infometez din nou pentru ca intro zi jumatate eu slabesc 1 kg si imi doresc sa slabesc inca minim 2 kg.asi vrea ca la 14 ani, si inaltimea mea de 156 cm (1.56m) sa am 45 kg sau mai putin :)) :*

    RăspundețiȘtergere
  35. scuze, am gresit putin mai sus. voiam sa spun ca din 15 noiembrie 2013 pana in 15 decembrie 2013 mancam doar de 2 ori pe zi, dimineata si la amiaza ( mai sus am gresit am spus seara in loc de amiaza) anda

    RăspundețiȘtergere
  36. sunt tot anda, nu prea cred ca tu citesti ce tot scriu eu aici dar eu tot scriu. mam decis sa ma las de slabit. imi ajung cele 14kg date jos la doar 14 ani. mam saturat si nu mai rezist, plang in fiecare zi nu stiu ce sa mai fac sa ma simt mai bn

    RăspundețiȘtergere
  37. Bună. Mi-ar placea sa putem vorbi si sa imi zici cum faci si care e regimul tau alimentar. Niste tips.uri :d . Nu vreau sa ajung anorexica,vreau sa slabesc vreo 7 kg. Nu sunt grasa dar nu.mi place de mine. Poate ma ajuti. Papa :d kiss,kisses

    RăspundețiȘtergere
  38. Buna!
    Vreau si eu sa incerc din nou sa ma infometez:))
    Am slabit 11 kg provocandu-mi voma,am ajuns sa cred ca am bolimie.
    Am 2 zile de cand incerc sa ma abtin din a.mi provoca voma,dar mi se pare ceva neobisnuit acuma.
    Vreau sa.mi dai niste sfaturi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hello. Am fost bulimica pe perioada liceului. Pot sa te ajut. Spre deosebire de ana, mia este de o mie de ori mai disctructiva.. Pe langa ca slabesti repede si poti sa mananci orice, acidul gastric iti distruge dintii. Sad but true.. Acum sunt dependenta de dentist si cand am perioade nasoale, gen mi se umfla o masea care s.a spart pur si simplu, am dureri imense. A trebui chiar timp de 2 ani sa merg saptamanal la dentist pentru tratamente intensive ca sa nu raman fara dinti in gura la 20 de ani. Reply here if you still need that help:)

      Ștergere
    2. Hello. Am fost bulimica pe perioada liceului. Pot sa te ajut. Spre deosebire de ana, mia este de o mie de ori mai disctructiva.. Pe langa ca slabesti repede si poti sa mananci orice, acidul gastric iti distruge dintii. Sad but true.. Acum sunt dependenta de dentist si cand am perioade nasoale, gen mi se umfla o masea care s.a spart pur si simplu, am dureri imense. A trebui chiar timp de 2 ani sa merg saptamanal la dentist pentru tratamente intensive ca sa nu raman fara dinti in gura la 20 de ani. Reply here if you still need that help:)

      Ștergere
  39. Mai esti? Ma gasesc acum, în 2018, în aceiasi situație ca a ta si nu stiu cu cine sa vorbesc.

    RăspundețiȘtergere

Tresarire..