luni, 17 septembrie 2012

Chestionar

 
    M-am gandit sa raspund la niste intrebari ca sa reusesc sa imi inteleg stilul de viata. Si sper ca asa sa reusiti sa ma intelegeti si voi mai bine.

       Ce greutate ai?
       Acum "doar" 60 si ceva de kg. Mi-e frica sa ma urc pe cantar. Sunt imensa!

       De ce te-a ingrasat?
       Inca din copilarie am fost plinuta. Bunicii m-au invatat mereu sa nu ma ridic de la masa pana nu "o curat", mama gatea mereu prajituri delicoase, tata era si el un gurmand.. Am fost invatata ca asa este bine. Si dupa am inceput sa cer din ce in ce mai multa mancare. In mare parte este vina mea, pentru ca nu am facut nimic ca sa impiedic acest lucru.

      Cum vrei sa slabesti?
      Niciodata nu am reusit sa tin o dieta in adevaratul sens al cuvantului. Pentru mine nu exista exceptii de la regula. Daca am mancat o prajitura, inevitabil am dat gres. Vreau sa nu mananc nici un aliment interzis.

      Ce ai mancat azi?
      Azi un pahar de limonada si un iaurt mare. Vreau sa beau mai multa limonada, parca ma ajuta sa nu simt foamea.

      Ce probleme ai din cauza greutatii?
      Uneori as vrea sa traiesc in alt corp. E groaznic. Imi doresc sa pot purta haine stramte fara sa ma simt aiurea, sa pot alerga cat vreau, imi doresc ca baietii sa intoarca capul pe strada dupa mine cum o faceau acum cativa ani.

     Ce parere ai despre persoanele prea slabe?
      Nu exista "prea" slab. Esti slab si atat. Si persoanele slabe arata foarte bine!

   Mi-ar placea sa completati si voi acest chestionar. Astept comentariile voastre cu nerabdare!

   xoxo.

16 comentarii:

  1. Eu una nu cred ca fetele slabe sunt cele mai frumoase.Adica cel putin , cred ca fiecare este frumoasa in felul ei.Eu am 48 de Kg, si totusi sunt multumita.Crede-ma, prietenii tai te vor placea pentru ceea ce esti tu , nu pentru ceea ce cred ei ca esti sau ce vor ei sa fi.Poate ai putina dreptate,sa slabesti putin.Dar crede-ma , nu e bine sa te simti groaznic in corpul tau.Fiindca perfectiunea nu exista , si chiar de ar exista ar fi prea naspa,prea simpla.Asta este doar parerea mea.
    P.S. : Imi place blog-ul tau . xoxo

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai uitat de inaltime, heh! :P

    Acum sunt si eu undeva in jur de 59-60 (la 1.73m), am luat in greutate pentru ca, fiind vara, nu am avut aproape nicio activitate care sa ma scoata din casa, asa ca an stat in fata laptopului si am mancat. Cu "dietele" n-am reusit nici eu niciodata, singurul lucru care a functionat pentru mine a fost sa nu mananc, pur si simplu (iar aici nu incurajez pe nimeni, in niciun caz). De mancat.. Nimic solid. O cola zero, un moccachino si ceva ciocolata calda. N-as putea zice ca am probleme din cauza greutatii, pentru ca sunt inalta si astfel arat "ok." Oricum, la mine nu greutatea e principala problema, ci mai mult un mod de a-mi forta limitele, un mod de a fi mai buna decat ceilalti la un anumit lucru (cu care oricum nu m-as lauda in gura mare, dar o fac pentru mine), un mod de evadare. Persoanele slabe arata bine. Evident, pentru o persoana a carei sanatate mintala lasa de dorit (la urma urmei, asta suntem), o adunatura de oase va arata perfect normal; prin urmare, persoana respectiva nu va lua in seama argumentele altor persoane.

    Asta a fost un comentariu lung, dar mi-a facut placere sa-l scriu si, de asemenea, sa citesc aceasta postare.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce greutate ai?
    66 la inaltimea de 1,57 deci iti dai seama. am fost la tara e clar...

    De ce te-a ingrasat?
    pentru ca mancam tampenii nu era zi fara dulce, avand in vedere ca tata lucreaza la o firma de preparate evident ca mancam toate natiile de preparate si in timp s-u depus...inca din copilarie..un chin

    Cum vrei sa slabesti?
    pana ajung la 64 vreau sa tin dieta mea foarte strict pt ca ajunsesem la 64 si cva asa ca mananc dimineata la pranz si renunt la cina. am fost lenesa nu am mai facut bicicleta iar de alergat afara nu o sa mai am timp asa ca am de gand sa ma duc la sala:x

    Ce ai mancat azi?
    pai dimineata o cafea, la pranz piept de pui si am baut un energizant:-"

    Ce probleme ai din cauza greutatii?
    acum s-au mai diminuat sa fi vazut cand aveam 70 siiiii era oribil ca fata sa te duci la un magazin si sa zica stiti nu avem marimea dvs:-L imi vinea sa intru ca un strut cu capul in nisip plus certuri pt ca mama ma compara si imi dadea ex pe sormea care are 50 de kg:-j sunt multe probleme pe care le am avut si poate deaia iti si citesc blogul pt ca au fost multe dati in care imi uram corpul cu toata inima.

    Ce parere ai despre persoanele prea slabe?
    pai nu se zice ca a fi slab este etslonul de frumusete. desi ne ascundem dupa deget ca pula mea ca tre sa te simti bn asa cum esti si ca cine te iubeste te accepta nu e chiar asa. cand ajungi sa fi in postura cel mai gras din cls, din grup de nu stiu unde si sa vezi prietenele tale slabe si in jurul ei numai baieti...nu mai zic sa sti ca te inteleg perfect. am o parere ok pana in punctul cu anorexia. dar ma enerveaza f mult doar atunci cand o fata are 50-51 de kg si zice waaai ce grasa sunt wtf?!

    RăspundețiȘtergere
  4. 57 kg (175 cm). Nu stiu de ce m-am ingrasat... mancanc multe produse de patiserie. Prin sport. 2 covrigi, un iaurt, ceva de la patiserie si seara niste sendvisuri cu pastrama :D. Nu am probleme, desi as vrea sa mai dau putin jos din kg. Sunt urate cele prea slabe :|. Clar NU !

    RăspundețiȘtergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  6. Imediat după ce termin de citit toate postările tale, am să răspund la întrebări printr-o postare pe blogul meu( după ce îl reorganizez). Sper să treci şi pe la mine :* .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna. Eu sunt reporter la o emisiune medicala si pregatesc un material despre anorexie si bulimie. Ai vrea sa imi impartasesti experienta ta? Multumesc mult!
      Ma gasesti aici: monicaradulescu@ymail.com

      Ștergere
  7. "De mic copil am fost slaba. Adorabil de slaba."
    şi acum
    "Inca din copilarie am fost plinuta"

    :) hm.

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce greutate ai?
    83 de kg la 1'62 de metri, stiu sunt plinuta si asta e numai din vina mea...

    De ce te-a ingrasat?
    pentru ca mananc de placere,nu refuz ciocolata, beau cafea cu 3-5 lingurite de zahar,beau suc ,beau bere vara,mananc si 4 inghetate intr-o singura zi daca e cald si sunt la plimbare cu iubitul, daca ma apuca noaptea in oras nu refuz o pizza medie sau un hamburgher sau o saorma ,pentru ca mananc mancare gatita uitandu-ma la tv si oferindu-mi un adevarat ,,festin'' cu felul 1, felul 2 si desert...pentru ca, gustarea dintre mese era defapt o masa ce includea inca un desert,pentru ca nu sunt genul care sa faca miscare,pentru ca nu sunt constienta ca sunt obeza si am impresia ca sunt ,,numai buna'' sau ,,usor voluptoasa'' desi acum facand o comparatie intre pozele de anul acesta si cele de acum 2 ani nu ma mai recunosc

    Cum vrei sa slabesti?
    pai in primul rand sa imi bag in cap ca ,,mananc ca sa traiesc...nu traiesc ca sa mananc''! Apoi evitand alimentele care mau adus aici, renuntand la dulce si la grasimi, educandu-ma singura ca am nevoie de un mod de viata sanatos si invatand singura ca sucul si ciocolata nu ma fac cu adevarat fericita ci doar ma ajuta sa ma deformez

    Ce ai mancat azi?
    pai dimineata o cafea cu 3 lingurite de zahar, apoi mancare gatita...apoi iar o cafea cu 3 lingurite de zahar...apoi iar mancare gatita...apoi o inghetata,...apoi iar o cafea cu 3 lingurite de zahar...apoi la 11 noaptea cina..mancare gatita...pana am vazut niste poze cu mine care mau socat nerecunoscandu-ma in ele si mi-am zis asta e ultima zi de autodistrugerea imaginii mele

    Ce probleme ai din cauza greutatii?
    pai in primul rand ma doare faptul ca eu nu pot merge la un strand fara sa ma simt o grasuta ,,uratica'' in al doilea rand datorita frustrarii mele sunt foarte nervoasa si imi pun in pericol relatia cu un baiat bun(care mereu imi zice ca ma accepta asa cum sunt si pt el sunt perfecta) in al treilea rand ma simt mereu complexata si nu am incredere in mine absolut deloc,ma feresc de poze desi inainte adoram sa fiu fotografiata,ma feresc de iesiri la iarba verde sau la plaja, ma feresc de plimbari in centrul orasului,efectiv am ajuns sa imi fie rusine sa mai ies din casa si mai ales ziua,e ingrozitor cand trebuie sa probez haine si constat ca nimic nu se aseaza frumos pe mine, noroc ca am sanii ca un atu ca indraznesc si eu sa mai simt ca am incredere in mine atunci cand port un decolteu

    Ce parere ai despre persoanele prea slabe?
    sunt persoane norocoase si consider ca oricum se vor imbraca ele vor arata bine,deasemenea le respect si cred ca merita sa fie apreciate pt ca a fi slab,mai ales daca ai avut probleme cu greutatea e un lucru foarte greu de mentinut


    Mda am fost sincera aici pt ca pot scrie sub anonimat, desi sunt plinuta intotdeauna am primit complimente si am reusit sa atrag priviri atunci cand am vrut sa ma pun in evidenta, dar totusi kg in plus sau acumulat destul de multe , ok la 65 ma simteam model...la 75 hmmm oarecum bine dar usor nemultumita ...dar deja ajung curand la 85 ce ma fac?!?am doar 21 de ani...Ce inseamna asta?!? Ma mut in america sa ma simt model?!? Nu am ambitie in mine deloc?!? Nu ma pot abtine sa nu infulec?!? Trebuie sa realizez rapid ca doar eu sunt vinovata pt aspectul meu si sa gasesc o solutie rapida sa imi dau seama ca singura imi distrug imaginea, e foarte greu sa lupti cu kg in plus si e dureros sa nu te simti bine in pielea ta,si cel mai dureros lucru e sa te privesti cu groaza in oglinda si sa realizezi ca nu esti frumoasa , nu esti asa cum ti-ai dori , trebuie deasemenea sa realizezi ca nu e de vina nici soarta si nici Dumnezeu, nici prietenii si nici familia , ci tu singur esti cel mai mare dusman al tau pentru ca nu stii sa ai grija de tine si de sanatatea ta, tu iti faci rau dundu-ti singur otrava(alcool,tutun,grasimi,e-uri)
    La ,,meniul'' meu si la varsta mea nu pot da vina decat pe nimeni,
    Succes tuturor si sper ca fiecare din noi sa isi vada visul implinit si sa ajunga sa se simta bine in pielea sa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. LiLith , aceasi esti si povestea mea, exact aceiasi! parca as fi scris-o eu. Daca vezi aceasta postare, raspunde-mi te rog, vreau sa vorbesc cu tine, poate ne ajutam oarecum reciproc!

      Ștergere
  9. Ce greutate ai?
    Am 45 de kilograme si ma consider imensa...

    De ce te-a ingrasat?
    M-am ingrasat 13 kilograme din vara si pana acum pentru ca am fost obligata de medici, de familie.

    Cum vrei sa slabesti?
    As vrea sa slabesc prin abstinenta. Nu imi place sportul. Dar nu pot risca, daca slabesc prea mult ai mei ma vor duce la spital.

    Ce ai mancat azi?
    Am mancat enorm. Desi inca nu mi-am revenit din anorexia mentala, am trecut la un fel de binge-eating si de aceea ma ingras continuu. Am mancat clatite, niste saratele si bomboane.
    Ce probleme ai din cauza greutatii?
    Nu ma simt bine in corpul meu, imi e scarba de mine. In plus, am impresia ca lumea nu ma vrea pentru ca sunt prea grasa.
    Ce parere ai despre persoanele prea slabe?
    Niciodata nu esti prea slab. Mereu poti fi mai slab de atat. Persoanele care sunt slabe rau sunt persoane cu vointa, ambitie si care reusesc ce-si propun in viata dar mai presus de toate sunt fiinte unice, sensibile, prea sensibile pentru lumea asta.

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna. Eu sunt reporter la o emisiune medicala. Pregatesc acum un material despre anorexie si bulimie. Ai fi de acord sa ne povestesti experienta ta? Sigur ca putem sa iti protejam identitatea. Multumesc mult!
    Ma gasesti la monicaradulescu@ymail.com

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce greutate ai?
    Am 46 kg si 159 cm .

    De ce te-a ingrasat?
    \Fast -food , ore tarzii la care mananc , lipsa de sport , regim dezechilibrat nutritiv .
    Cum vrei sa slabesti?
    Respectand niste ore fix de a lua masa, miscorand cantitatea de alimente eliminand fast foodul , grasimile si painea .

    Ce ai mancat azi?
    Un ou fiert , 3 rosii cherry , un baton de fitness , un iaurt activia si o felie de paine cu o felie de muschi file .

    Ce probleme ai din cauza greutatii?
    Nu imi place sa am greutatea cu imc 18 . Ma simt sigura pe mine si bine cand am un imc mai mic de 18 .

    Ce parere ai despre persoanele prea slabe?
    Depinde de imc si de inaltimea lor . Personal eu sunt pentru persoanele prea slabe

    RăspundețiȘtergere
  12. Buna .Vreau si eu sa iti cer niste sfaturi .Am 16 ani si 1,70 si 62 de kg .Nu imi place deloc cum arat si nu ma simt bine in pielea mea .Trebuie sa recunosc , insa ca am avut un an foarte stresant ,multe pregatiri ,olimpiade , simulari si examene probabil organsimul meu e diferit ,ma ingraj cand sunt stresata .Nu mananc la fast food , crede-ma ...obisnuiam sa merg la dansuri de 2ore de 2 ori pe saptamana si plus 1 ora de sport la scoala credeam ca imi ajunge ..mancam cand apucam ,am avut probleme cu stomacul in luna februarie ...plecam dimineata de acasa , la scoala nu mancam nimic , cand ajungeam acasa ma inchideam in camera mea si imi faceam temele .Ai mei imi aduceau mancare dar eram nevoita sa o arunc .Aveam dureri nespuportabile de stomac .cei drept atunci am slabit 3 kg intr-o saptamana ,dar din pacate le-am pus la loc .Din februarie mi-a fost frica sa ma infometez din nou deoarece am avut inceput de ulcer la stomac .Si acum imi este , dar avand in vedere ca peste o luna incep liceul ,mi-as dori sa mai dau jos niste kg ...Am inceput sa fac de o saptamana multe exercitii pentru abdomen , fese , maini si solduri , iar dupa ce mananc cu ai mei ma duc la baie si vars ..inca nu si-au dat seama si nici sper sa nu o faca .Totusi sa fim serioase intr-o luna cat pot slabi ??:(

    RăspundețiȘtergere
  13. Buna, eu sunt Lucy , am 18 ani.Doresc sa fiu mult ajutata .


    Ce greutate am? Am fucking 48,9kg la 1, 62 cm. Am avut 41 acum o luna, dar din n motive m-am ingrasat asa mult :(

    De ce m-am ingrasat? Eu sunt vegana si nu mananc paine, zahar, orice ingrasa. Dar in urma cu o luna jumate am inceput sa mananc dupa juma de an cheescake , care are branza, gluten, zahar si probabil si oua , bleah scarbos... si dupa toata treaba asta mi-am revenit foarte greu, la inceput ma ingrasem la 45-46 de kg,dar dupa am mancat multa mancare grasa de la tara si am ajuns la 48. Apoi am mancat fucking zahar, dulciuri procedate dupa juma de an fara asa ceva si am ajuns la 50. Acum am slabit putin ca am reinceput sa mananc vegan si fara zahar.

    Cum vreau sa slabesc? Pur si simplu sa mananc cat mai sanatos , simplu si cat am nevoie. Nici prea mult , nici prea putin. Din cand in cand sa mai fac cute de detoxifiere doar cu sucuri de legume si fructe si posturi negre cu apa.

    Ce am mancat azi? O banana, 3 felii de paine de secara cu maia , cu zacusca si rosii si 1/2 porumb fiert + cateva mure + miere cu orez expandat.

    Ce probleme am din cauza greutatii? Usoara depresie. Adica de fiecare data cand ma urc pe cantar incep sa plang si am ganduri usor mai naspa . Ma deranjeaza ca ma departeaza atat de mult de persoana mea si ca toata viata mea se invarte in jurul kilogramelor :/

    RăspundețiȘtergere
  14. Ok, revin tot eu Lucy dupa un an . Va vine sau nu sa credeti , dar inca ma lupt cu aceasta problema . Azi dimineata cand m-am cantarit aveam 48,8 kg . S-au intamplat atat de multe in ultimul an . In iarna slabisem si ajunsesem la 46 de kg , dar dupa nici o luna aveam 51 de kg . Treptat, fara sa-mi dau seama am ajuns si la 56 de kg . Bulimia mea devenise tot mai accentuata . In luna mai am hotarat sa nu imi mai doresc sa slabesc intr-un timp record, lucru care m-a ajutat enorm . Ajunsesem treptat la 51 de kg , astfel pana in luna iunie am ajuns la 48 de kg . Din luna mai sunt vegana , sugar free , incerc treptat sa renunt si la gluten sa vad cum o sa ma simt. Sunt tot mai bine, dar totodata ma lupt inca cu dorinta de a slabi, ma cantaresc zilnic , daca nu am un cantar la indemana innebunesc , simt ca-mi pierd controlul. Sper ca pe viitor sa fiu tot mai bine. Poate ca faptul ca ma duc la facultate si o sa fac ce-mi place va fi o mica eliberare

    RăspundețiȘtergere

Tresarire..