duminică, 20 ianuarie 2013

Hey! Remember me?


       Nu am uitat nici o clipa ca am blog. Nu as putea uita asa ceva.
       Nu am mai scris pentru ca am considerat ca personalitatea mea "ana" nu este complet definita. Nu am mai scris pentru ca perioadele de anorexie contrastau mult prea des cu cele in care mancam aproape normal. Nu am mai scris pentru ca nu am mai simtit nevoia..

        Nu stiu ce am azi. Nu stiu ce mi se intampla. Simt nevoia sa ma descarc - atat si nimic mai mult. Mi-ar placea sa vorbesc cu cineva care ma intelege, dar fetele "ana" ma reneaga. Oare anorexia este ceva ce tine doar de fizic, sau este mai mult o boala mentala?

        Nici acum nu ma inteleg. Ajunsesem iar la 70 kg, iar acum am "doar" 62. Sunt imensa. 1,64 m si 62 kg. Am slabit 8 kg in 2 luni. E putiiinnnn! Imi vine sa ma dau cu capul de toti peretii. Trebuie sa slabesc URGENT. Cat mai repede. Sunt urata si nimeni nu ma vrea, nimeni nu ma suporta. Nici eu nu ma suport. Voi mai sunteti pe aici? Voi reusiti sa ma suportati?

        Hello...???

26 de comentarii:

  1. Eu sunt aici. Nu iti pot da niciun sfat pentru ca nu sunt buna deloc cand vine vorba de a ajuta anorexicii, dar voi fi mereu aici sa citesc/ascult ce ai de spus.
    Ma bucur ca ai revenit. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu cred ca sunt urata si nu ma suport , deci oarecum te inteleg , eu ador fetele slabe , as vrea sa fiu anorexica . :3
    Ai grija de tine! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. nu esti grasa, poti sa mai slabesti 8,9 kg si vei fi perfecta:D :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna mai!...asta mica si rautacioasa :)

    RăspundețiȘtergere
  5. 1.64 si 62 kg?ce,i drept cam mult.nu te supara.si eu am tot 1,64 si am 52 kg si astea mi se par mute......in schimb te admir am citit ca intr,o zi ai mancat doar 2 felii dintr,un mar....foarte tare!vrei sa slabesti???RAW VEGAN!!!!ai auzit de dieta sau mai bine zis stiul asta de viata?doar alimente crude.uite ce zic:tu i,a si te linisteste daca vrei poti sa iti faci azi toate poftele dar de maine doar alimente crude.si crede.ma mananci si bine adica te saturi si in 2 luni jum scapi de 7 kg:D la fel si eu aveam 59-60 de kg....iti zic sincer imi venea sa mor....pana cand am exclus carnea,fast-food mai rar cu dulciurile si acum de 1 luna nu mai consum nici lactate.s e fff ok...adica chiar mananc bn.....uneori cand mai clachez si eu tin niste zile asa mai pe infometare ca de......vreau sa mai scap de 2 kg.......oricum eu zic sa incerci raw vegan.ajuta si la ten si la digestie....si fii tare...o sa ajungi si tu si eu la greutatea pe care o visam...fighting!!!!!!!si las.o naibii de anorexie ca nu e ok ce dracu????vrei sa nu mai ai par in cap sa lesini pe drum?sau vrei sa fii sanatoasa?plus ca,consumatorii de hrana vie au avantajul sa consume cu 20-25% mai multa hrana deoarece mancarea se digera f repede....nu stiu...daca ti se pare interesant ce am zis si vrei sa ma vb cu mare placere.....dar eu zis sa dai un search:''raw vegan''

    RăspundețiȘtergere
  6. Hey, anorexia e cu adevarat o boala mentala de care scapi cu greu... mda. Si eu am reusisem sa dau 10 kg in 2 luni, akm minunat, iar m. Am ingrasat ca o vaca 48-1,62:( .Daca vrei tinem o dieta amandoua si facem concurs sa ne ambitionam ,bine?Astept un mesaj de la tine:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Anorexia este mai mult o boală mintală..Te "omoară" gândul de a slăbi un număr mare de kg într-o perioadă scurtă de timp..Odată intrată în jocul ei, mai greu ieşi..

    RăspundețiȘtergere
  8. Cat ma bucur ca nu sunt singura cu problema asta... Si eu ma simt exact lafel, pana si prietenul meu...atunci cand ma gadila imi spunea ca am "burtica" ...nu am putut continua asa...a trebuit sa ma despart de el...cele 48 de kg la doar 1,64 cm sunt extrem de urate! Sunt atat de grasa...atunci cand ma uit in oglinda vad o persoana "lata" totul e in plus...nu voi fi niciodata iubita cu adevarat...cu totii ma vorbesc pe la spate ... Vorbesc despre talia mea groasa..si despre kgmele in plus...nu mi-ar spune niciodata in fata adevarul...dar stiu ca despre asta vorbesc..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu ce sa mai zic la 1:60 si57 kg? :(

      Ștergere
    2. Esti paranoica, nimeni nu vorbeste despre greutatea altuia decat daca ai un decalaj de 80 de kile la 1.60 de exemplu. Greutatea ta e "normala" in ochii lor. In schimb, o greutate...frumoasa este pentru noi un goal pe care ei nu.l inteleg. Am 50 de kile la 1.62. E infiorator pentru mine. As vrea sa am cel mult 40. Dar asta nu inseamna ca cei din jurul meu vorbesc de cat de grasa sunt avand in vedere ca si ei sunt la fel. Diferenta e ca nu vreau sa fiu "normala". Vreau sa fiu frumoasa.

      Ștergere
  9. Nu stiu ce sa va spun fetelor .Si eu sunt o persoana egoista , uneori sunt narcisista si ma iubesc peste masura ma refer la chipul meu alteori as schimba tot absolut totul la mine ...eu cred ca prin esenta sa fiinta umana are o caracteristica unica aceea a ipocriziei ...nu am intalnit oameni pana acum sa nu fie asa chiar si eu sunt .

    RăspundețiȘtergere
  10. allecsandra alle e grav ceea ce spui, foarte grav .Nu e bine deloc daca tu gandesti asa si iti doresti sa fi anorexica , eu zic sa dai un search pe google si sa te uiti la imagini cu anorexice , asa vrei sa arati tu ? ti se pare ca fetele alea arata bine ? eu zic ca nu ...

    RăspundețiȘtergere
  11. Hei , si eu sunt pe aici , sunt mai noua , te sustin , si eu caut pe cineva care sa ma sustina ... as vrea sa vorbesc si eu cu tine , ma accepti pe blogul tau?

    RăspundețiȘtergere
  12. cred ca nu trebuie sa te gindesti la dieta........nu e bine de lok sa fii anorexica...eu stiu asta pe pielea mea.......dar daca vrei sa slabesti tare......trebuie sa te asiguri ca esti frumoasa ..daca da...atunici vei fi draguta chiar shi slaba..eu una am 35 kg...shi nu arat de lok rau

    RăspundețiȘtergere
  13. Ana ai încredere in tine eu de ex mănânc o data pe zi atât chiar dacă părinți ma indop nu ii ascult ca nu o sa sufere ei după aceea ci eu si știu ce am de făcut ca nume i in lumea asta nu îți vrea binele dacă nu te lupti tu si nu dai din coate ca sa poți supravietui nu îți întinde nimeni Colacul de salvare eu am 20 de ani si dacă nu vreau nu mănânc si punct

    RăspundețiȘtergere
  14. Buna.As vrea sa slabesc 10 kg si nu stiu ce sa fac.Va rog sa ma ajutati.

    RăspundețiȘtergere
  15. Uite ... Stiu prin ce treci...Dar esti foarte ok..Chiar si la inaltimea asta. Lumea e rea si in vremurile astea esti catalogat dupa cum arati din pacate. Nu multa lume intelege...Colegele mele sunt vaaai nu te infometa ca nu e bine.Dar ele sunt slabe si nu stiu cum e sa te lupti cu kilogramele :( Asta e . Fa ce crezi ca e mai bine e corpul tau . Si voi astea cu 48 de kg la 1.64 nu e ok sa va credeti grase . Eu sunt si mai si :( Nu am mai mancat de ceva vreme , dar parca sunt din ce in ce mai grasa :| Urat . Ma accept asa cum sunt . OK acum depinde de voi daca voi v-ati facut-o sau e din gena sa fiti mai grasute :) eu si si . Si cand vrei sa iti cumperi o haina si vezi ca arata ca pe un porcusor deja e mai greu sa te uiti in oglinda a doua oara . Stiu asta pt. ca si eu tot prin asta trec . Prietenii , care ii credeam prieteni isi bat joc de mine. Si daca ai vreo problema spune-i colegei tale . poate te va ajuta :) prietena mea cea mai buna asta face:) si nu pierde speranta. Ce daca unii nu vb. cu tine . Inseamna ca nu iti sunt prieteni si nu are rost sa stai pe langa prefacuti :) te puup si sper ca acest comentariu sa te ajute

    RăspundețiȘtergere
  16. Buna.Ma cheama Anda si am 14 ani. Am si eu un fel de problema si seamana cu a ta, doar ca eu nu sunt anorexica. in niembrie 2013, aveam 156 cm si 61 kg am inceput o cura de slabire si slabeam dar greu asa ca am ince put sa ma infometez. Saptamana trecuta aveam 47 kg, dar doua zile am mancat ca proasta pt canu ma pot oprii daca incep sa mananc si mam ingrasat 2 kg. acum mam apucat din nou sa ma infometez, de astazi si pana sambata-duminica trebuie sa slabesc 2 kg (voi bea doar apa plata si poate o data la 2 zile o banana). dupa ce slabesc astea 2 kg, saptamana viitoare voi merge la nutritionist pt ca imi doresc sa slabesc astfel incat dupa ce slabesc, sa nu ma mai ingras cand mananc. Oricum sa stii ca te inteleg si sincer, eu te apreciez pentru ca stiu cum e si eu mias dori ca pana la sfarsitul lu martie sa ajung la 44kg, sper ca voi reusi. Sper sa imi citesti comentariul :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Buna ! Imi pare rau ca te crezi asa . Sincer , nu trebuie sa fii asa obsedata de chestia asta . Uiti sa te bucuri de lucrurile mai importante . Si fetele ....astea de au 12 ani si zic : " Vai de mine niciun baiat nu se uita dupa mine " sau " arat oribil " hai lasati chestiile astea ca aveti timp sa fiti si slabe . Dar ma rog intorcandu-ma la subiect vreau sa zic : Nu fi rea cu tine ! Si nu vreau sa zic nu te infometa sau vezi ca o sa patesti nustiu ce , pt ca oricum tu iei deciziile si cred ca esti o persoana capabila sa iti dai seama ce e bine . :* Nu regreta ca esti asa , ca nu esti foarte frumoasa

    RăspundețiȘtergere
  18. Anorexici au probleme de sănătate ,dar asta se dezvoltă în probleme psihice ...nu e treaba mea să te judec dar gandeste-te serios merită??? Haha dar ce stiu eu:D

    RăspundețiȘtergere

Tresarire..