joi, 24 ianuarie 2013

Din nou la "dieta"


    Azi am mancat doar doua felii dintr-un mar si am baut foarte multa apa. Incepe sa ma doara tot corpul si nu mi se pare ca sunt in regula.
    Prietena cu care locuiesc incepe sa se prinda ca nu sunt bine. Daca o sa afle de stilul meu de viata sunt sigura ca o sa se sperie. Nu are cum sa inteleaga asa ceva. Nimeni nu poate. Imi doresc macar sa nu mai incerce sa ma ajute. Ma imbie cu tot felul de mancaruri. Degeaba. Vad oameni care mananca si imi este tot mai sila. Mi-e sila si de mine. Arat groaznic.
    Merg pe strada si am impresia ca toti se holbeaza la mine. Sunt sigura ca toti ma vad grasa. Ei nu stiu cat de mult doare. Si stomacul, si inima, si sufletul. Habar nu au. Judeca doar dupa aparente. Si eu judec asa. Asa m-au invatat. Niste idioti, toti!

    Sper ca maine sa fiu mai bine. Imi este rau, dar nu renunt. Nu voi renunta niciodata. E doar o alta zi..

29 de comentarii:

  1. ..Frate, cum Dumnezeu reusesti ? Eu daca mananc toata ziua 2 covrigi si-o ciorba mi se pare ca-s cea mai tare , ca am mancat putin.. Pf..pe bune , si eu vreau sa slabesc dar..m..si , de ce sa te vezi grasa daca esti anorexica ?

    RăspundețiȘtergere
  2. Poate se holbeaza la tine pentru ca expiri durere, teama. Nu te judec, nuu sunt in masura si nici nu vreau. Partial te inteleg. Dar te gandesti ca atunci cand iti va fi mult prea rau si-ai sa regreti totura fizica si psihica la care te supui, va fi prea tarziu? Ai grija de tine... altii nu au cum.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu renunţa, şi să nu renunţi nici la a scrie pe blog. <3

    RăspundețiȘtergere
  4. cu cât va trece timpul,cu atât va fi mai bine.

    RăspundețiȘtergere
  5. Te rog inceteaza.iti vorbeşte o fosta anorexica.te inteleg prin ce treci,eu am ajuns rau din asta,in spital 5 zile in perfuzi.opreşte-te cat mai poti,viata dupa ce invingi anorexia e minunata.nu iti irosi viata,frumuseţea infometandute.asculta- ca stiu ce zic.sper sa vezi mesajul sau oricum cineva sa mi-l vada

    RăspundețiȘtergere
  6. Salut! Sunt Laurenţiu Ungureanu, ziarul la "Adevărul“. Vreau să scriu mai multe (sfaturi, exemple, persoane) despre anorexie şi sunt sigur că m-ai putea ajuta. Nu am găsit altă modalitate de a-ţi scrie, aşa că încerc aici: te rog, răspunde-mi pe mail laurentiu.ungureanu@adevarul.ro dacă eşti de acord să purtăm o mică dicuţie despre viaţa unei viitoare anorexice. Dacă nu vei găsi confortabil ca imaginea ta să fie publică, te pot asigura de confidenţialitate. Mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere
  7. Bună seara, Ana. Am citit pe undeva pe-aici că astfel doreşti să ţi se spună. Toate sentimentele pe care ai avut încredere să le scrii aici m-au mişcat, deşi nu sunt o fată prea păsătoare, aparent. Te înţeleg cu adevărat, ştiu prin ce treci. Anorexia este o boală cruntă, pentru că te afectează mai întâi psihic, iar apoi fizic. N-ar avea rost să spun că sunt o anorexică, deşi ăsta-i adevărul. Am trecut prin toate etapele acestei boli, am folosit absolut orice mijloace pentru a slăbi în ciuda faptului că am avut 45 de kg la 1,65 metri. Totul din cauza societăţii, a modelelor promovate obsesiv peste tot. Pe această cale doresc să-ţi spun ţie şi altor fete care sper că vor vedea mesajul meu: Slăbiţi, dar nu lăsaţi anorexia să vă ia minţile. Chiar şi eu, indiferent de câtă tărie de caracter dispun, sunt afectată când mă îngras chiar şi 4-5 grame. Atunci mă urăsc, îi urăsc şi pe cei din jur, urăsc mâncarea. Nu lăsaţi anorexia să devină singura voastră prietenă! Dacă doreşti să-mi transmiţi ceva, vreodată, sau oricine altcineva într-o situaţie asemănătoare, să nu ezite să mă contacteze: liriamaria.andrei@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna , eu acum ti-am descoperit blogul , wow , te admir. Nu stiu daca o sa te deranjeze comentariul meu ,dar totusi il scriu. Eu am 13 ani , 160cm si 40kg ... am avut acum un an 45-46 , am slabit de 3 luni am inceput treptat sa renunt la dulciuri , paine si grasimi... parintii mei incearca mereu sa ma indoape si eu uneori mai cedez adica mananc ceva dulce sau paine...apoi ma simt vinovata. Am incercat multe metode de slabit , dar nu am tinut nici o dieta. Cel mai mult mi-as dori sa scap de burta , simt ca ma omoara ,imi este scarba de mine cand ma trezesc dimineata! Te rog ma poti ajuta cumva?

    Daca da , iti voi lasa id-ul meu de mess.

    RăspundețiȘtergere
  9. Genericshop vinde capsule, pastile pentru slabit reduce 15mg (reductil 15mg), adipex retard 15mg, regenon 25mg, sigilate (originale) la cele mai bune preturi din Romania. Livrare in toata tara prin Posta Romana cu plata in sistem ramburs. Pentru detalii si comenzi nu ezitati sa vizitati: http://genericshop.webnode.com Email: generic_shop@ymail.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Foarte etic să vinzi pastile de slăbit pe blogul unei fete care declară că suferă de anorexie. :) Pe ce lume trăiți?

      Ștergere
  10. cred ca te inteleg....sunt shi eu anorexica.....shi imi vine foarte greu sa recunosc ca as vrea shi eu sa manink ka oamenii normali,,,insa ma tem ca voi ajunge obeza....in urma cu un an aveam 54 kg...acum am 35 kg.....faptul ca tu aveai 46 kg asta nui cine stie ce...dar sa ma vazut pe Kine la 54 kg...eu la fel am 1 m 60.. doar ca am 15 ani

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cum pot ajunge la 35 kg, am 18 ani si 56 kg, sunt foarte grasa :(

      Ștergere
    2. Cum pot ajunge la 35 kg, am 18 ani si 56 kg, sunt foarte grasa :(

      Ștergere
  11. ma simt exact la fel.
    imi zici si mie cum faci sa alungi pota de mancare?

    RăspundețiȘtergere
  12. Te inteleg..de cand ma stiu am fost "grasuta''familiei ,a trebuit sa suport critici peste ctitici ,mai ales de la sora mea,verisori si familie in general..Ce pot sa fac?imi place sa mananc...aveam momente cand nu mai suportam si nu mai mancam nimic pt ca eu ori nu mananc nimic,ori bag in mine ca porcul.Uram momentele in care stiam ca nu am mancat nimic toata ziua si se gasea cineva sa spuna :"Bravo!iar ai mancat ca lacoma si nu si lasat si pt alti".Atunci ma simteam ca ultimul om si daca incercam sa spun cs n.am fost eu era si mai rau.Aceleasi glume de la sormea cu"la fiziul tau eu nu vb"..Am inceput sa nu mai mananc nimic,am rezistat 3zile apoi am inceout cmsa mananc doar salate.Si iar erau seri in care ma vedea ca mananc salata si dupa venea cu cartofi prajitisi zicea ca nu am mancat nimic..oamenii astia nu ma pot concepe slaba!!Aceasi ipoteza mi s.a confirmat si cand am auzit de la sormea "da ce tu sa fu slaba si eu grasa?!"Ea are 45kg.Acum ma ingras si de la o imbucatura si mi.e tare frica ca am sa fiu si mai grasa.Vreau si eu absomen plat:(.

    RăspundețiȘtergere
  13. Scuzati greselile de ortografie ,scriu de pe tel.

    RăspundețiȘtergere
  14. te simti rau pentru ca corpul tau are nevoie de hrana si, neavand ce, stomacul ajunge sa se mestece pe sine si in felul asta poti ajunge la gastrita sau chiar la ulcer. crede-ma, stiu prin ce treci. te admir dar... o sa ajunga sa te doara foarte rau. nu o face. pun pariu ca esti mai frumoasa decat crezi.

    RăspundețiȘtergere
  15. Medafarm™ vinde produse de slabit adipex retard 15mg, regenon 25mg, reduce 15mg (reductil 15mg) sigilate (originale) la cele mai bune preturi din Romania. Livrare in toata tara prin Posta Romana cu plata in sistem ramburs. Pentru detalii si comenzi nu ezitati sa vizitati: http://medafarm.shopmania.biz Email: medafarm_ro@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vinzi produse de slăbit pe blocul unei anorexice? Inteligenta miscare ;)

      Ștergere
  16. Nu renunța eu nu mănânc decât o data pe zi si mănânc grătar si legume fierte la ora 12 si atât

    RăspundețiȘtergere
  17. Fetelor! Nu trebuie sa fiti piele si os ca sa fiti frumoase! Eu sunt asa, de cand ma stiu am fost slaba si am avut probleme cu mancarea, adica nu pot sa mananc mult, rar termin tot din farfurie si cam nicioadata nu pot sa mananc 3 mese regulate pe zi, ce sa mai zic de gustarile dintre mese. Mi-e scarba de mine, am 40 kg la 163 cm. Vara nu pot purta pantaloni sau fuste scurte pentru ca am picioarele prea subtiri! Cand merg pe strada toata lumea se uita la mine, si se uita la mine pentru ca sunt ridicol de slaba, nu pentru ca arat bine, cum credeti voi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. te iau eu la pula de o sa manaci si cacat de foame

      Ștergere
    2. Ia-o pe ma-ta la pula 'te dracu'! _(_ indreapt-o!

      Ștergere
  18. Am citit tot, destul de interesant, am vazut si comentarii de genul ''nu o face, vei regreta, ''nu e bine'' ,dragut ca vreti sa ajutati insa nu prea cred ca aceste sfaturi influenteaza cu ceva, nu doresc nimanui sa auda asa cuvinte precum ''esti de 10 ori mai grea decit aia'' sau '' vai ce coapse grase'' sufar enorm din cauza acestor ''comentarii''
    pling mult, nu mai cred ca sunt sanatoasa mintal, adica nu ca as fi psihopata sau ceva de genul dar nu mai sunt acea persoana vesela ce eram cindva, societate m-a ruinat complet. Acum am depresii peste depresii
    desi in viata mea nu am trecut de 48 kg, ma simt grasa, am recunoscut deja ca am anorexia psihica, imi pare rau de mine( Prietenele ma indeamna sa maninc si ma conving ca nu sunt grasa, n-am ce-i face, am complexul grasimii in minte deja(((

    RăspundețiȘtergere
  19. Daca vreti sa fiti slabe gen top model aveti ambitie ca sa aratati cum doriti,si o sa vederi ca după primele 4zile o sa va obisnuiti ca in momentul acela va ganditi ca nu ati mai mâncat nimic bun si de ce sa o faceti atunci!Fetelor canditiva ca aveti timp sa mancati toata viata dar ca sa slabiti va trebuie o biată intreaga,nu ezitati fiti niste căprioare zvelte cu picioarele subtiri
    Modelul meu in viata fiind Nina Dobrev

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da e frumoasa Nina Dobrev (Katherine Pierce) o ador!Bine sa lasam asta si sa trecem la subiect .Noi fetele vrem sa fim slabe ca sa nu se mai uite băietii la formele noastre si doi la mana pt ase aseza hainele bine pe noi sau mai exista un motiv când nu aratam prea bine la fata si vrem sa ne axam pe corp vorba aia "Daca sunt urata,măcar sa fiu slaba"!

      Ștergere
  20. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  21. Mai bine ca, Kim Kardashian decat ca voi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  22. De ce ai vrea sa slabesti? Esti perfecta asa cum esti. As vrea eu sa am greutatea ta.. eu am 1.58 si 38 kg..sunt anorexica si e oribil. Ma chinui de 2 ani sa ma ingras si nu pot. Nu e de gluma cu asta

    RăspundețiȘtergere

Tresarire..