duminică, 2 septembrie 2012

Razbunare


    Nu a fost greu sa il fac sa ma vrea, din nou, din nou, si din nou.. Spre deosebire de mama, eu eram mai tanara. Si tineretea este un plus foarte mare cand vine vorba de frumusete..
     Am devenit asadar amanta tatalui meu vitreg. Era ciudat, parca il uram si il iubeam in acelasi timp. Dorinta de a-l avea era mai mare decat ratiunea. Si intr-o zi, cand stiam ca mama e plecata, el a venit la mine in camera si m-a trezit, sarutandu-ma. Si lucrurile nu s-au oprit atunci.. m-am daruit lui din nou, cu mai multa pasiune ca niciodata. Si in clipa aia, fix in toiul "actiunii".. a intrat mama in camera. Si ne-a vazut.
      A inceput sa planga si a inchis usa. El a sarit ca ars, s-a imbracat si s-a dus dupa ea. S-au certat. Mama l-a dat afara din casa. Ma razbunasem, in sfarsit. Reusisem sa despart doi oameni care "cica" se iubeau. De cate ori nu mi-am imaginat momentul asta..
      Mama a depus cererea de divort iar el s-a agatat disperat de mine. Mi-a spus ca ma iubeste si m-a cerut in casatorie. Am inceput sa rad. Aveam putin peste 18 ani si mi-am dat seama ca nu mai am nevoie de el. L-am rugat sa dispara din viata mea. Dar nu m-a ascultat,,

10 comentarii:

  1. Frumos. Nu te-a ascultat? Suna promitator. Astept continuarea. ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. si ce s-a mai intamplaaat:((
    nu sti cat ma enervezi:-w pentru ca ma faci "fuuuuaaaaarte" curioasa:d
    si eu astept continuarea:*

    RăspundețiȘtergere
  3. E reala povestea ?
    oricum, imi place .. continua.:D

    RăspundețiȘtergere
  4. you are such a lier!!!!.nu pot sa cred ca sunt persoane care chiar cred povestile tale fiind adevarate....si daca ce zici u e adevarat da as vrea sa devin anorexica ca sa mor mai repede fiindca nu as putea sa traiesc stiind ca am facut ceea ce ai facut tu(in cazul in care ce relatezi e adevarat....desi nu e;totul e fals)nu o zic cu rautate dar cineva treb sa te trezeasca la realitate.e bn uneori sa visezi dar nici chiar asa....oricum asteot sa vad ce mai postezi in legatura cu alimentatia ta.si eu am putin peste 19 ani deci intr.o oarecare masura o sa iti mai vizitez site.ul.pana atunci o trezire cat mai ok la realitate.ciao.

    RăspundețiȘtergere
  5. deci ...mda...zic eu bine cu cartea aia care e mai mult SF , psiholog? psihologu ala al tau citeste astea ce le postezi tu pe aici ? ai talent de a scrie si e ok dar de aici pana la a spune asa povesti e muuuuulllt si mai ales sa zici ca sunt reale , e de rau iti zic sincer eu nu vreau sa te fac sa te ingrijorezi dar eu cred ca ai si un inceput de depresie sau schizophrenie , zic deci cred ca ai nevoie de mai mult decat un psiholog , ci de un psihiatru si iti recomand un film 'The beautiful mind' cred ca ti-ar prinde bine sa il vezi poate te regasesti pe acolo si te ajuta sa te intorci la realitate.

    RăspundețiȘtergere
  6. si nu vreau sa fiu eu aia realista care strica toata euforia visului dar la dracu realitatea e alta ! Te am crezut si chiar am zis ca e ok ceea ce faci tu dar e deja preaaa mult , anonimo ajung la concluzia ca noi doua le cam sticam filmu si visele oamenilor de pe aici atat de interesati de imaginatie si nu de realitate , eu ma car de pe aici ...

    RăspundețiȘtergere

Tresarire..