joi, 23 august 2012

Inceputul


   Dimineata asta are aroma de cafea amaruie si tutun. Ce contrast dulce..
   Si totusi - de ce scriu?
   M-am trezit dorindu-mi cu toata fiinta mea sa imi fac un blog. Nu mai stiu ce am visat aseara, dar presimt ca mi-a schimbat viata. M-am urcat pe cantar increzatoare, dar tot 70 de kg arata. Cum poate fi o tipa de 70 de kg anorexica? va veti intreba. Este o poveste lunga, si nu o voi dezvalui pe toata acum. In orice caz, nu am aratat mereu atat de aiurea. Eram slaba, eram perfecta. Dar oare la asta se rezuma perfectiunea?!..
   Acum e prea tarziu pentru regrete si intrebari inutile.

31 de comentarii:

  1. Imi place blogul tau si e frumos ca te`ai hotarat sa iti scrii sentimentele aici. :)
    Dupa parerea mea, presupun ca ar trebui sa te simti bine in pielea ta, sa te simti perfecta indiferent de ce calitati si defecte ai.
    Abia astept sa iti cunosc povestea. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multam pentru urare, si sper sa ma ajutati sa trec peste depresii si obsesia mancarii >:D<

      Ștergere
  2. Ce inteleg eu de aici este ca tu crezi ca acele 70Kg sunt prea multe, astfel ca te infometezi singura... cam asta ar fi logica, dupa definitia anorexiei. Dar cum esti abia la inceput... astept si eu ca si altii sa iti aflu povestea :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bineinteles ca sunt prea multe, numai balenele mai au la inaltimea mea 70 kg..

      Ștergere
    2. Dar si balenele sunt animale frumoase, de ce sa le jignim? Fiecare este frumos in felul lui, faptul ca ai 70Kg nu constituie neaparat un defect sau o conditie proasta...

      Ștergere
    3. Balenele frumoase.. in interior poate. Recunosc, sunt dragalase, dar nu stiu pe nimeni care sa vrea sa arate ca una

      Ștergere
    4. Pai fiecare are propriul scop in viata, normal ca nu vrea nimeni sa arate ca o balena. Dar sa stii ca multe animale sunt mai frumoase decat oamenii.

      Ștergere
    5. Si totusi, noi suntem oameni..

      Ștergere
    6. Asta nu inseamna ca suntem lipsiti de speranta.

      Ștergere
  3. m-ai facut curioasa cu blogul tau...
    chiar sunt curioasa cu privire la ceea ce o sa scrii

    RăspundețiȘtergere
  4. Stiind atat de putine despre tine, nu pot decat sa fiu sceptica. Dar sunt foarte curioasa sa aflu ce ascunde acest nume, "Tipa Anorexica". Iti astept cu nerabdare urmatoarea postare.

    RăspundețiȘtergere
  5. perfectiunea nu se rezuma la a fi slab ! PERFECTIUNEA NU exista. asta spune o slaba, adica eu ..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru mine, slab = perfect..

      Ștergere
    2. Pregateste-te pentru nopti nedormite, par care iti cade, unghii naspa, "blana" pe tot corpul, ochi galbeni, dificultati in respiratie, constipatie si multe, multe altele. Asta in cazul in care nu le-ai trait deja, pentru ca, evident, n-am de unde sa stiu de cat timp "faci chestia asta". Iar tot ce am scris mai sus e din proprie experienta.. neterminata inca.

      Ștergere
    3. Am trecut de multe ori prin nopti nedormite, par cazut.. faza cu "blana" nu am avut-o (inca) :))

      Ștergere
  6. Trebuie sa ai mult curaj sa scrii despre ceea ce te framanta pe tine referitor la probleme de genu asta..nu vreau sa trag concluzii, astept cu nerabdare sa mai postezi ceva si cred ca o sa am cate ceva de spus cu privire la acest subiect..
    Bafta..

    RăspundețiȘtergere
  7. Dacă şi ţie îţi place cum arată tipa din fotografie, atunci .. "dă-i bătaie"!

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu-mi plac oamenii care se autocompatimesc..daca nu-ti place de tine fa ceva in sensul asta,daca te plangi nu te va ajuta cu nimic. Apropo..perfectiunea e in ochiul privitorului,nu cred in stereotipuri,poate trebuie sa-ti schimbi si perspectiva asupra vietii si a lucrurilor.

    RăspundețiȘtergere
  9. Sa iti spun ceva? Candva am fost slaba ... aveam doar 55 de kg la 1,68 iar acum am aproape 90 de kg . Cine trebuie sa planga dintre noi doua?:) Apropo , eu sunt Aniela . Si.. imi pare bine de cunostinta :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi pare bine >:D< si te mai astept.. ma ajuta enorm comentariile voastre

      Ștergere
  10. Blogul este un loc numai al tău, unde poţi să scrii orice, despre sentimentele tale, despre părerile tale. Dacă eşti nou-venită pe aici, îţi urez bun venit!
    Cât despre ''anorexia'' asta... Ştii, nu poţi fi perfectă pentru toate persoanele de pe globul pământesc, dar poţi fi perfectă pentru anumite persoane. Gândeşte-te la asta.

    RăspundețiȘtergere
  11. Într-o singură vară am ajuns de la 68 kg la 56 . Nu puteam dormi, nu aveam energie, îmi cădea (şi cade) părul, nu mă gândeam decât la greutate şi calorii, am o frumuseţe de anemie, am leşinat de n ori pe stradă...nu merită . Nu merită .

    RăspundețiȘtergere
  12. azi intru pentru prima data pe blogul tau...am citit ultimele doua postari...si am inteles ca-mi place ceea ce citesc..deci am hotarat sa incep cu inceputul,sa-ti iau blogul la puricat :)

    RăspundețiȘtergere

Tresarire..